dissabte, 25 d’agost del 2007

Per fi!!!

Aquest matí m'he aixecat a primera hora i he anat a buscar el meu esperat paquet del SWAP d'Agost que ha organitzat la Mª Engràcia des del seu BLOG.

Esta mañana me he levantado a primera hora y he ido a buscar mi esperado paquete del SWAP de Agosto que ha organizado
Mª Engracia des de su BLOG.


No us ho creureu, però és la primera vegada que faig un intercanvi i aquesta nit m'ha costat dormir de com n'estava de nerviosa, jejejeje, que burra, oi? Però em feia tanta il·lusió....

No os lo vais a creer, pero es la primera vez que hago un intercambio y esta noche hasta me ha costado dormir de los nervios, jejeje que tonta, no? Pero es que me hacia tanta ilusión...

Total al final el meu intercanvi ha sigut una de les millors amigues d'una de les meves tietes!!!! quina casualitat, ostres no m'ho podia creure, realment el món és un petit mocador, perquè mira que hi havia gent apuntada i m'ho ha enviat precisament ella!!! GRÀCIES MONTSERRAT!!!!

Total, al final mi intercambio ha sido de parte de una de las mejores amigas de una de mis tías!!!! Que casualidad, no me lo podia creer, realmente el mundo és un pañuelo, porque mira que havia gente apuntada y me lo ha enviado precisamente ella!!! GRACIAS MONTSERRAT!!!

Doncs la Montserrat m'ha enviat: un carret de fil, moltes cintes de colors diferents, feltre( sque jaé què en faré), agulles i perletes entre d'altres, però el que m'ha fet més il·lusió a set un Motlle per a fer Yo-Yo Schablone, de manera ràpida!!! Gràcies altre cop!!!

Montserrat me ha enviado: un carrete de hilo, muchas cintas de colores diferentes, fieltro (que ya tienen destino), agujas y perlitas entre otras cosas, pero lo que me ha hecho más ilusión, a sido un Molde para hacer Yo-Yo Schablone de manera rapida!!! Gracias otra vez!!!

Apa, ara a fer-ho servir, jejejeje
Ahora a haerlo servir, jejejeje

3 comentaris:

Unknown ha dit...

No está nada mal. Te apuntas al próximo, seguro, esto de los intercambios engancha!!!

eugenia ha dit...

I tant que m'ho crec, jo he patit a la Montse quan es va enterar qui era la seva companya d'intercambi.(la Montse i jo som companyes de feina).

eugenia ha dit...

se m'oblidava, a la Montse li farà molta ilusió saber que t'ha agradat el seu paquet.