dilluns, 20 d’agost del 2007

SWAP D'AGOST ENTREGAT!!!!

Avui per fi he anat a Correus a entregar el meu paquetet............ qui serà l'afortunada???
Espero de tot cor que li agradi, ja em diras!!!

Hoy por fin he ido a Correos a entregar mi paquetito........ quien sera la afortunada???
Espero de todo corazón que le guste, ya me diras!!!

Bé, us mostro com ha quedat el paquetet!!!

Bien os muestro como ha quedado el paquetito!!!











A partir de demà, estaré tota una setmana de Vacances, per fi el meu marit i jo coincidim, VISCA, VISCA!!! així que marxarem a Setcases a descansar i a fer totes les Labors que pugui, jejejejeje la maleta sempre va plena de coses per fer!!!

Mañana, nos vamos toda la setmana de Vacaciones, por fin coincidimos mi marido y yo, BIEN!!! así que marcharemos a Setcases a descansar y hacer todas la Labores que pueda, jejejeje la maleta siempre va llena de cosas por hacer!!!

2 comentaris:

luzblue ha dit...

Nuria!
ya me ha llegado y no sabes que ilusión me ha hecho, es todo precioso y has trabajado mucho.
Más tarde lo publicaré en mi blog.
Besitos y buenas vacaciones, hablamos a tu vuelta

Anònim ha dit...

... moltes felicitats pel teu blog !!!