dijous, 2 d’agost del 2007

Treballs Realitzats

Per anar fent boca, us exposo un parell de treballs ja acabats:
Os expongo un par de trabajos ya realizados:


- el primer és un coixí molt senzill per al meu padrí (tinc en ment fer-ne del mateix estil per a la seva dona i fills.... però haurà d'esperar, i s'està convertint en un dels meus UFO's).

- el primero és un cojin muy senzillo para mi padrino (tengo en mente hacer del mismo estilo para su mujer e hijos... pero tendra que esperar, y se esta convirtiendo en un de mis UFO's).


- El Segon és un mini bloc de nadal, que regalaré a la meva àvia per a que es decori la casa per aquestes dates, el vaig fer al saló Creativa de Barcelona.

- El Segundo es un mini bloc de Navidad, que tengo que regalar a mi abuela para que decore la casa para estas datas, lo hice en el Salon creativa de Barcelona.

He fet, més cosetes, però no les tinc en fotos i molt meny a casa, ja està tot regalat!!!

Això de les Labors, ja té aquestes coses, que la gran part del que fas marxa de seguit de les teves mans!!!!

He realizado mas cositas, pero no tengo las fotos y mucho menos lo tengo en casa, ya esta todo regalado!!!!

Esto de las Labores, ya tiene estas cosas, que gran parte de lo que haces marcha en seguida de tus manos!!!!

1 comentari:

J. PUJOL Maquinaria y Confección SA ha dit...

es un pare noel divertit, segur que triòmfaras.

Rosa P