divendres, 31 d’agost del 2007

A una setmana del meu sant!!!

Per fi és Divendres i ja he superat la primera setmana de feina després d'unes merescudes vacances.

Por fin és Viernes y ya he superado la primera semana de trabajo después de unas merecidas vacaciones.

A més, estic contenta perquè queda sols una setmana per al dia del meu Sant i a casa ho celebrem molt.

Además estoy muy contenta porque solo queda una semana para el dia de mi Santo y en casa lo celebramos mucho.

Cada Any anem els meus pares, germans, el meu marit i jo, fins al Santuari de Núria, aquest any, però, haurà de ser un dia desprès perquè els meus pares tenen un dinar a casa que no podem canviar per res, que hi farem!!!

Cada año vamos mi marido y yo con mis padres y mis hermanos hasta el Santuario de Núria, este año, tendra que ser un dia después porque mis padres tienen una comida un casa que no pueden canviar para nada, que se le va hacer!!!

Ja posaré fotos perquè veieu que maco que és la Vall de Núria.
Ya pondré las fotos para que veias que bonita que es el Valle de Núria.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Doncs també és el dia de les Aran, Queralts, Àneu, Farners, etc, etc.... el dia de les Verges Trobades....
Tens raó, Núria és un indret encantador ;-))