dimecres, 19 de setembre del 2007

Tornada a la Feina - Vuelta al trabajo

Ja tornem a ser per aquí i això que ja fa dies que hi soc, però entre el trasbals de les maletes, la feina, estudis, sopars... fins avui no he pogut escriure res de res.

Masses coses per explicar, així que ho resumiré un pocs punts:
1- Vaig fer una festa sorpresa al meu marit que va ser tot un èxit (en va fer 30!), de fet penjaré un vídeo on podreu observar com d'impressionat es va quedar per el regal que li vaig fer (el lloguer per 4 dies del cotxe que més li agrada, un 307 CC descapotable!!!!)

2- Hem anat de vacances a Navarra i és preciós, hem visitat Olite amb el seu magnífic Castell, Ujué que no ens va agradar gens, Pamplona, Javier, un negoci rodó per als creients i el monestir de Leyre, digne de visitar.

3- He començat a estudiar a la UOC un curs d'1 any sobre Relacions Públiques i ja veurem com va, de moment poca feina i estudiant com i quan puc

4- El Patchwork!!!! Ahir vaig estar amb una de les meves cosines a la botiga Fet a mà, són un encant atenent i encara que no vulguis comprar res sempre surts amb alguna coseta, segurament ens animarem a fer un curs plegades ja que la noia que fa classes és de la meva edat, una 28 anys i ens va animar a anar-hi ja que la majoria d'alumnes eren força més grans; jo em vaig un comprar l'ultima revista de Art To Heart per començar a fer coses de cara al Nadal.

Fins la propera

Ya vuelvo a estar aquí y eso que hace un par de dias que llegué, pero entre las maletas, el trabajo, los estudios, cenas.... hasta ahora no he podido escribir nada de nada.

Demasiadas cosas a explicar, así que voy por puntos:
1- Hice una fiesta sorpresa a mi marido que fue todo un éxito (hacia 30 años), de hecho colgaré un video donde podreis observar como estava de impresionado con el regalo que le hice (el alquiler para 4 dias del su coche preferido, un 307CC descapotable!!!)

2- Hemos ido de Vacaciones a Navarra y es precioso, hemos visitado Olite con su magnifico Castillo, Ujué que no nos gustó nada, Pamplona, Javier, un negocio redondo para los creientes y el monasterio de Leyre, digno de visitar.

3- He empezado a estudiar en la UOC un curso de 1 año sobre Relaciones Públicas y ya veremos com va, de momento poco trabajo y estudiando com y cuando puedo.

4- El Patchwork!!!! Ayer estuve con una de mis primas en la tienda Fet a mà, son un encanto ateniendo y aunque no quieras comprar nada, siempre sales con alguna cosita, seguramente nos animaremos ha hacer un curso juntos ya que la chica que hace las clases es de mi edad, unos 28 años y nos animó a ir ya que la mayoria de alumnas eren bastante más mayores; yo me compré la última revista de Art To Heart para emprezar ha hacer cositas de cara a la Navidad.

Hasta la proxima

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Quantes novetats !!!!.

luzblue ha dit...

Animate con las clases, no importa que las demás alumnas sean más mayores, lo vas a pasar muy bien.
Laia es estupenda, hicimos un viaje juntas hace 1 año a Lancaster y lo pasamos muy bien.
Cuando la vuelvas a ver dale besitos de mi parte.

Pepa P.

Laurasdream ha dit...

A "Fet a mà" hi vaig a comprar sovint, la trobo molt completa, hi ha de tot i tens raó quan dius que són superamables.