dijous, 6 de setembre del 2007

Mega concert Alejandro Sanz

Que us he de dir? vaig anar al concert gracias a una amiga meva, la Mercé, i al principi vaig anar amb una mica de reticencies- tot i que m'encanta l'Alejandro- ja que els seus últims àlbums no m'han agradat gaire, però el concert va ser GENIAL, la majoria de cançons van ser de CD's antics, me les sabia totes!!! Apa unes fotos per a fer dentetes!!!

Que os puedo decir? fiu al concierto gracias a una amiga mia, la Mercé, y al principio fui con un poco de reticencias - aunque Alejandro me encanta- ya que los ultimos albumes no me han entusiasmado, pero el concierto fue GENIAL, la mayoria de las canciones fueron de recopilaciones anteriores, así que me las sabia todas!!! Aquí una fotos para dar envidia!!!!





Les 4 fantastiques (Mercé, Marian, Raquel i servidora)






El maestro

2 comentaris:

Anna Orduña ha dit...

hola núria,

t'he trobat a través del blog de l'agus.
primer de tot, felicitar-te per demà. Per mi també és un dia molt especial, és el sant de la meva mare que també es diu Núria, i a més a més, fa anys que em vaig casar, així que la data no passa desapersabuda.
A mi també em fa molta gràcia visitar blogs, sobretot de gent que saps que tens a prop físicament, sembla que te'ls hagis de trobar a la cantonada del carrer.
No m'enrotllo més, només volia dir-te que t'aniré visitant. Si vols pots passar també pel meu blog, seràs benvinguda!!!
tinc moltes ganes de coneixer gent amb qui compartir cosetes, jo també vaig inaugurar el meu blog aquest agost.
un petonet. Anna

Anònim ha dit...

Hola nena!
Jo tb m'ho vaig passar superbé amb tu al concert, va ser molt divertit cantar a ple pulmó amb l'Alex (és com el tutejo en la intimitat a l'Alejandro).
A veure si fem més sortidetes!
Un petó i felicitats pel teu blog, que és molt xulo! M'has animat a fer-ne un tb! Començaré a informar-me.
Muak!