dimarts, 20 de maig del 2008

Abans de nèixer la Jana

Ja queda poc per a tenir entre nosaltres al nostre cigronet tan desitjat!!!

És per això que m'agradaria mostrar-vos tot el que hem estat fent amb les tietes, ma mare i ma cosina Rut, el resultat de tot plegat!!!

Encara em queden un parell de cosetes com el medidor, el protector del bressol (però com ara esta en el moisés), i una capa que la tinc a mitges, però el més important ja ho tinc!!!

Espero que us agradi, a mi m'encanta perquè tot qi ue no és gaire infantil, li dóna un toc molt alegre a l'habitació!!!

Petonets


Embolcall ("Arrullo")
Bosa petita
Bossa xumets

Bosses mudes
Més bosses per les mudesCambiador
Capa de bany
Cistelletes
Cortina
Bossa Hospital (Davant)

Bossa Hospital (Interior)
Necesser
Necesser Jana
Bossa bolquers

Posa BolquersVànova

4 comentaris:

Anna Orduña ha dit...

veig que la jana estarà ben equipada.
ja queda menos...
petonets,
anna

Unknown ha dit...

uau! quina feinada!
no li faltarà de res a la Jana!
Tot és preciós.

Imma ha dit...

Realment estarà ben equipada la Jana...
Els intensius, tal i com podeu veure, han estat molt aprofitats...
La Jana té el que cal i més per anar ben tapada i embossada.
La veritat és que ha estat un gran plaer col•laborar perquè sigui així, ho faré tants cops com calgui, vull dir a tots els fills que tingui la Núria clar, je, je, je.

Jo ja la conec va néixer el darrer dissabte, és una pometa rodoneta i vermella, crec que se sembla a la seva Mami i una mica al Papi, la qual cosa vol dir que és molt maca...

Petons i moltes felicitats súper PAPIS

Vulcano ha dit...

Ho trobo preciòs! Molt encertat.