dilluns, 21 d’abril del 2008

Acabant cosetes!!!


Bé, això va en marxa!!!

Us poso un parell de fotos del que tinc entre mans, bàsicament dos: un quadre de punt de creu que m'està costant molt i molt, però em va molt bé, per a quan estic al sofà!!!


També estic en procés d'una vànova, em van van regalar per al meu aniversari el kit i ara el començo!!! Espero que en un parell de dies tenir-la acabada, però de moment.....










Aix, això d'estar de baixa...... hehehe puc aprofitar per a fer cosetes, però no us cregueu que gaires, que no paro!!! Que si renovació del DNI (tindré el nou!!!), reportatge de fotos de la panxa, Ioga, Dança del ventre, no paro!!!!

Això sí, amb molta calma, que a la mínima em canso!!!

1 comentari:

MINT ha dit...

Hola Nuria, abans de res FELICITATS per la Jana!!!! ens fem grans eh! Avui després de molt he decidit entrar a la pàgina castell de ninus i al sortir un error he anat a buscar al google i m'he trobat amb el Castell de Somnis. Us dessitjo el millor! una abraçada i records.