dilluns, 28 d’abril del 2008

12 hores de Patch!!!


Ostres aquest dissabte vam tornar a quedar amb les tietes, com sempre amb la Imma, ma mare, la Lali, i per la tarda es van afegir la Montserrat i la meva cosina Ruth!

Feiem un intensiu per preparar l'aixovar de la Jana que ja queda poc per a que surti, en un meset ja la tindrem entre nosaltres!!!

Vaig quedar amb la Imma a les 9 del matí i marxavem de St. Vicenç de Montalt a les 22:30, així que varem estar practicament 12 hores!!!

La Imma i jo reiem, pq deiem, hi ha qui fa 12 hores de futbol o de basuqet i nosaltres de Patch.

Us ensenyo diverses imatges de la jornada!!!

Encara no hem acabat però ja queda menys, aquest dia 1 hem tornat a quedar!!!

3 comentaris:

Anna Orduña ha dit...

carai quina marató!!! això si que és anar a tota màquina!!!
segur que deus estar impacient perque la Jana surti... ja queda poquet.
petonets,
anna

Carbassona ha dit...

Hola reina, m'agrada molt tot el que fas amb patch. Vaig obrir el post al socpetit per saber si és dificil o no de fer. M'agradaria saber fer alguna coseta.

Carbassona ha dit...

Ei moltes gràcies per passar pel blog de la Júlia. Ja miraré si trobo algun lloc on em pugui apuntar per començar amb el patch.
Moltes gràcies.
Ah per cert, ja has vist que t'he posat en els enllaços del blog ehhh.
Petons.