divendres, 28 de setembre del 2007

Projecte - Proyectos

Ara feia dies que no mostrava el que portava entre mans, aquí va un tastet!!! Són uns coixíns que li estic fent a la meva cunyada i a la seva parella.


Hacia dias que no mostrava lo que tenia entre manos, aquí va una muestra!!! Són unos cojines que le estoy haciendo a mi ñada y a su pareja.

I per postres, un guarda agulles i la part de darrere d'1 jersei creuat que m'estic fent amb mitja!!!

Y para postres, un guarda agujas y la parte trasera de un jersey cruzado que me estoy hacendo con la media!!!


dijous, 27 de setembre del 2007

PAGO HACIA ADELANTE

Buenos dias, hace tiempo publique un post comprometiendome a continuar la cadena de PHA (Pago Hacia Adelante), que consiste en enviar un regalito hecho por mi, a las 3 primeras personas que escriban un comentario sobre este post.

He tenido mala suerte y nadie me ha escrito : ( snif, snif!!!!

Pero Agus me ha animado a poner otra vez el post por si alguien se me reengancha!!!

Venga animaros que tengo ganas de regalar!!!

La condiciones són estas:
- las personas que escriban un comentario, tendran que hacer lo mismo en su blog
- el tiempo para enviar el regalo seran 365 dias
- el regalo tiene que ser hecho a mano (a mano o a maquina, esto ya depende de cada una!!!)

Ptunets y hasta pronto!!!!

dimarts, 25 de setembre del 2007

Canviar de Plantilla

Fa dies que estic liada volguent canviar de plantilla ja que aquesta la tinc un xic aborrida, però quan provo alguna sempre em surt error.

He provat de serguir un parell de turorials però no m'ensurto; algú em podria dir com es fa? a on puc dirigir-me?

Gracies

Hace dias que estoy liada queriendo cambiar de plantilla ya que esta la tengo un poco aburrida, pero cuando pruebo alguna siempre me da error.

He intentado de seguir un par de tutoriales pero no lo consigo, alguien me podria decir como se hace? o a donde puedo dirigirme?

Gracias

diumenge, 23 de setembre del 2007

Marie Claire Idees


Per fi he aconseguit la revista de Marie Claire Idees, moltes de les blogers parlaveu les mil meravelles d'aquesta revista i tenia curiositat per saber que us agrada tant d'aquesta revista, però sincerament, no sé si es que aquest número es fluixet, però a mi no m'ha agradat!!!!

Hi han cosetes però m'imiginava que n'hi haurien més. Bé, de totes maneres ara ja sé on trobar-la; sabeu cada quan surt?

Por fin he conseguido la revista "Marie Claire Idees", muchas de vosotras hablabais las mil maraillas de esta revista y tenia curiosidad por saber que os ha gustado tanto, pero sincerament, no sé si es que este numero es más bien flojito, pero a mi no me ha gustado!!!

Hay cositas pero me imaginava que habria más. Bien, de todas maneras ahora ya sé donde encontratla; sabies cada cuando sale???



dijous, 20 de setembre del 2007

Fotos

Diverses fotos de les Vacances a Navarra, la festa sorpresa del meu marit i el paquetet que em va arribar d'una super friend!!!

Varias fotos de las vacaciones a Navarra, la fiesta sorpresa de mi marido y el paquetito que me llegó de una super friend!!!

Treballs de la "cousin" - Trabajos de mi prima

Com us vaig anunciar, us passo un parell de fotos dels treballs que ha anat realitzant la meva cosina, la Rut, espero que en breu pugui fer el seu propi blog per a poder compartir amb totes les seves creacions!!!!

Tal y como os anuncié, pongo un par de fotos de las creaciones que ha ido realizando mi prima, la Rut, espero que en breve pueda hacer su propio blog para poder compartir con todas sus trabajos!!!

dimecres, 19 de setembre del 2007

El somni d'un Rei - El sueño de un Rei

Tal i com us comentava us adjunto el vídeo on el meu marit esta impressionat per el regal que vaig fer-li, no podia para de somriure i bufar com si estigues en un somni!!!!

Tal y como os comentava os adjunto el video donde mi marido queda impresionado por el regalo que le hice, no podia para de sonreir y bufar como si estuviera en un sueño!!!



Tornada a la Feina - Vuelta al trabajo

Ja tornem a ser per aquí i això que ja fa dies que hi soc, però entre el trasbals de les maletes, la feina, estudis, sopars... fins avui no he pogut escriure res de res.

Masses coses per explicar, així que ho resumiré un pocs punts:
1- Vaig fer una festa sorpresa al meu marit que va ser tot un èxit (en va fer 30!), de fet penjaré un vídeo on podreu observar com d'impressionat es va quedar per el regal que li vaig fer (el lloguer per 4 dies del cotxe que més li agrada, un 307 CC descapotable!!!!)

2- Hem anat de vacances a Navarra i és preciós, hem visitat Olite amb el seu magnífic Castell, Ujué que no ens va agradar gens, Pamplona, Javier, un negoci rodó per als creients i el monestir de Leyre, digne de visitar.

3- He començat a estudiar a la UOC un curs d'1 any sobre Relacions Públiques i ja veurem com va, de moment poca feina i estudiant com i quan puc

4- El Patchwork!!!! Ahir vaig estar amb una de les meves cosines a la botiga Fet a mà, són un encant atenent i encara que no vulguis comprar res sempre surts amb alguna coseta, segurament ens animarem a fer un curs plegades ja que la noia que fa classes és de la meva edat, una 28 anys i ens va animar a anar-hi ja que la majoria d'alumnes eren força més grans; jo em vaig un comprar l'ultima revista de Art To Heart per començar a fer coses de cara al Nadal.

Fins la propera

Ya vuelvo a estar aquí y eso que hace un par de dias que llegué, pero entre las maletas, el trabajo, los estudios, cenas.... hasta ahora no he podido escribir nada de nada.

Demasiadas cosas a explicar, así que voy por puntos:
1- Hice una fiesta sorpresa a mi marido que fue todo un éxito (hacia 30 años), de hecho colgaré un video donde podreis observar como estava de impresionado con el regalo que le hice (el alquiler para 4 dias del su coche preferido, un 307CC descapotable!!!)

2- Hemos ido de Vacaciones a Navarra y es precioso, hemos visitado Olite con su magnifico Castillo, Ujué que no nos gustó nada, Pamplona, Javier, un negocio redondo para los creientes y el monasterio de Leyre, digno de visitar.

3- He empezado a estudiar en la UOC un curso de 1 año sobre Relaciones Públicas y ya veremos com va, de momento poco trabajo y estudiando com y cuando puedo.

4- El Patchwork!!!! Ayer estuve con una de mis primas en la tienda Fet a mà, son un encanto ateniendo y aunque no quieras comprar nada, siempre sales con alguna cosita, seguramente nos animaremos ha hacer un curso juntos ya que la chica que hace las clases es de mi edad, unos 28 años y nos animó a ir ya que la mayoria de alumnas eren bastante más mayores; yo me compré la última revista de Art To Heart para emprezar ha hacer cositas de cara a la Navidad.

Hasta la proxima

dijous, 6 de setembre del 2007

Mega concert Alejandro Sanz

Que us he de dir? vaig anar al concert gracias a una amiga meva, la Mercé, i al principi vaig anar amb una mica de reticencies- tot i que m'encanta l'Alejandro- ja que els seus últims àlbums no m'han agradat gaire, però el concert va ser GENIAL, la majoria de cançons van ser de CD's antics, me les sabia totes!!! Apa unes fotos per a fer dentetes!!!

Que os puedo decir? fiu al concierto gracias a una amiga mia, la Mercé, y al principio fui con un poco de reticencias - aunque Alejandro me encanta- ya que los ultimos albumes no me han entusiasmado, pero el concierto fue GENIAL, la mayoria de las canciones fueron de recopilaciones anteriores, así que me las sabia todas!!! Aquí una fotos para dar envidia!!!!





Les 4 fantastiques (Mercé, Marian, Raquel i servidora)






El maestro

Intercanvi PHA - Intercambio PHA

Mirant i mirant, he trobat que molts dels Blogs que llegeixo s'han apuntat a un intercanvi molt original (PHA = Pagas Hacia Adelante), així que m'he apuntat deixant un post a l'Agus.

Les Regles són molt senzilles:
* Fer un regalet fet a mà, a les 3 primeres persones que em deixin un comentari en aquest post, apuntant-se al intercanvi
* Enviar el regalet en un plaç de 365 dies, però es pot enviar en 1 dia, 2 semanes, 3 mesos....SORPRESA!!!!
*La persona que s'apunti s'haurà de compometre a fer el mateix en el seu Blog

Vinga animeu-vos que rebre regalets és molt divertit, però més gratificant és la persona que els fa, no trobeu?

Què faré? què faré?....jejejeje tinc tantes idees...........
Ptunets

Mirando, mirando, he encontrado que en muchos de los Blogs que leo, se han apuntado a un intercambio muy original (PHA= Pagas Hacia Adelante), así que me apunté dejando un post a la Agus.
Las normas son muy senzillas:
* Hacer un regalito hecho a mano a las 3 primeras personas que me dejen un comentario en este post apuntandose al intercambio
*Enviar el regalito en un plazo de 365 días, pero se puede enviar en 1 día, 2 semanas, 3 meses.....SORPRESA!!!
*La persona que se apunte se tendra que comprometer a hacer lo mismo en su Blog.

Venga, venga, animaros que recibir regalitos siempre es divertido, pero mas gratificante es la persona que los hacer, no creeis?

Que hare? que hare?....jejejeje tengo tanta ideas...........

Ptunets (=Bsitos)

dimarts, 4 de setembre del 2007

Concert Alejandro Sanz!!!

Visca, visca!!!

Aquesta nit vaig al concert d'alejandro Sanz i de GRATIS!!!
Tinc una amiga d'alló més estupenda que treballa a la Radio i ha pensat en mi per anar plegades a aquest concert: GRÀCIES MERCÉ!!!!

Esta noche voy al concierto de Alejandro Sanz y de GRATIS!!!
Tengo una amiga de lo más estupenda que trabaja en la radio y ha pensado en mi para ir juntas a este concierto: GRACIAS MERCÉ!!!

Em fa molta il·lusió, l'Alejandro sempre m'ha agradat, tot i que he de dir que ultimament el que ha tret al mercat no m'ha agradat gaire, però suposo que avui cantarà cançons antigues.

Estoy muy ilusionada ya que siepre me ha gustado Alejandro Sanz, aunque ultimamente lo que ha sacado al mercado no me ha emocionado, pero supongo que hoy cantara emas antiguos tambien.

Bé, si puc ja posaré alguna foto del concert, jejejje

Ostres el millor de veure aquest concert és que vaig de GRATIS!!!

Bien, si puedo ya subire fotos del concierto