dimarts, 11 de desembre del 2007

Matinal de Patch

Aquest divendres 7, vam quedar amb una tieta i una cosina per fer una matinal de Patch a casa dels meus pares que tenen una casa força gran i per tant espai suficient perdeixar tots els "trastos" que comporta el Patch.


El padado viernes 7, quedamos con una tia y una prima para hacer una matinal de Patch en casa de mis padres que tienen una casa grande y, por lo ganto, espacio suficiente para los "trastos" que acarrea el Patch.

Teníem unes quantes seccions: la de cosir, la de triar i remenar teles, la de planxa i la de tall!

Teníamos unas cuantas secciones: la de coser, la de escoger las telas, la de plancha y la de corte!

Ja veieu que vam fer feina tot i que només vam poder acabar una cosa cada una, ja hem quedat qe aquest dissabte tornem a quedar però enlloc de matinal farem una tarda sencera!!!

Ya veis que hicimos faena, aunque solo pudimos acabar una cosa cada una, ya hemos quedado este sabado pero esta vez quedaremos por la tarde!

Per cert el necesser de ratlles és el meu !!!

Por cierto, el neceser de rallas, es el mio!!!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

... quin gust de casa....

Ptns
Silvia
http://nivaira.over-blog.com

agus ha dit...

Us ho deveu passar pipa ...., ja que quan fas el patch amb companyia es mes divertit...

B7S, Agus

Anònim ha dit...

Hola Nuria,
Primer de tot i el més important: ENHORABONAAAAAA!!!!!! Nena, quin notición (ens ho va dir la Imma al dinar de nenes que vam fer fa un parell de setmanes…). És un moment molt dolç i ho deveu estar vivint amb molta il•lusió!!! Ay!… quina enyorança… Aprofita ara per fer coses de patch perquè quan el “cigru” sigui amb vosaltres no et serà tan fàcil. Jo tot just ara començo a fer alguna coseta. Per cert, una de les coses que he “començat a acabar” és el meu blog de patchwork (http://www.retallsdepatch.blogspot.com)! i aprofito per dir-te que hi he incorporat un vincle amb el teu!!!

Bé, res mes de moment, ja aniré visitant-te a veure com va creixent la panxeta i per xafardejar quines cosetes aneu fent.

Petons!
mireia

Xinapatch ha dit...

Que divertido! Y qué casa más espaciosa! Así si que se puede tener varias secciones :)

Anna Orduña ha dit...

MOLTES FELICITATS per l'embaràs!!! Segur que debeu estar d'allò més contents.
Estic convençuda que aquestes festes seràn molt especials per vosaltres.
Desitjo que tiguis un molt BON NADAL i un FELIÇ ANY NOU
Un petó
Anna

mireia ha dit...

Hola Nuria,
Poso a la teva disposició la meva roba premama. Si et corre pressa nosaltres el dia de sant esteve estarem per bcn! Si no, podeu venir a buscar-la a sabadell!!!!!
Bon Nadal!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Quina felicitat

eugenia ha dit...

Però quina enveja em doneu, jo a casa meva nomes tinc un raco per mi que es al rabedo.Felicitats per l'embaraç i disfruta'l.

eugenia ha dit...

Però quina enveja em doneu, jo a casa meva nomes tinc un raco per mi que es al rabedo.Felicitats per l'embaraç i disfruta'l.

eugenia ha dit...

Però quina enveja em doneu, jo a casa meva nomes tinc un raco per mi que es al rabedo.Felicitats per l'embaraç i disfruta'l.

eugenia ha dit...

volia fer un comentari, però no se que ha passat que ha sortit tantes vegades.